onsdag 10. mars 2010

Noe helt annet

Jeg hadde egentlig lagt videokameraene på hylla og gått over til foto da dette er så mye mindre tidkrevende, men innerst inne har jeg alltid vært en film mann.
Da jeg så filmene til Keith Bradbury (The Outsider, Between the Trees), ble jeg igjen motivert for å lage film. Jeg hadde 2 videokamera liggende fra tidligere, men som teknologien utvikler seg har de på et par år blitt helt utdaterte... Rett før vi dro valgte jeg derfor å investere i et nytt HD kamera. Skal man først lage film så skal det være kvalitet:)

Planen var egentli bare å lage en liten film av Torstein og meg, men nå som jentene har hengt seg på oss har muligheten for et større prosjekt åpnet seg. Jeg lover ingenting, men det kan kanskje på sikt bli noe mer en bare små klipp;)

Her er en liten teaser av hva jeg har filmet så langt. Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar